Regulamin sklepu internetowego jackdaw.pl
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy pod adresem jackdaw.pl (zwany dalej Sklepem) prowadzony jest przez Coffee Trade Jacek Barbara, NIP: 6921740309, z siedzibą w Lubinie, ul. Jastrzębia 6, 59-300 Lubin (zwany dalej Prowadzącym Sklep)
- Biuro Obsługi znajduje się w Lubinie, ul. Jastrzębia 6, 59-300 Lubin tel. 514 – 350 - 629, e-mail: biuro@jackdaw.pl
- Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na poniższe warunki.
- Regulamin określa zasady i warunki na jakich przebiegać będzie sprzedaż przez Prowadzącego Sklep, za pośrednictwem Internetu poprzez Sklep.
- Sprzedaż przeprowadzana jest za pośrednictwem Internetu na zasadach umowy na odległość, pomiędzy osobą składającą zamówienie (zwaną dalej Klientem), a Prowadzącym Sklep.
- Każdy Klient ma obowiązek zapoznania się z niniejszym Regulaminem każdorazowo przed złożeniem zamówienia.
- Poprzez złożenie zamówienia Klient potwierdza znajomość Regulaminu i tym samym akceptuje w pełni jego warunki.
- Wszelkie informacje dotyczące produktów, w tym w szczególności materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.
§2
ZASADY ZAKUPÓW
- Wszystkie ceny przedstawione w Sklepie są cenami podanymi w polskich złotych (PLN) oraz są cenami brutto.
- Podane w Sklepie ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy na zasadach określonych w ust. 13 pokrywa Klient.
- Zakup produktu wymaga podania przez Klienta:
- imienia i nazwiska,
- 2adresu e-mail,
- numeru telefonu kontaktowego,
- adresu (ulica, kod pocztowy, miasto, kraj).
- W przypadku adresu dostawy odmiennego od adresu wskazanego w ust. 3 pkt. 4 wymagane jest również podanie adresu dostawy.
- Prowadzący Sklep wystawia do zamówienia paragon lub fakturę VAT. Warunkiem otrzymania faktury VAT w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem, w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, jest podanie przez Klienta poprawnych danych identyfikujących podmiot wraz z numerem identyfikacji podatkowej.
- Klient upoważnia Prowadzącego Sklep do wystawiania faktur VAT bez podpisu oraz akceptuję przesyłanie faktur drogą elektroniczną.
- Za moment złożenia przez Klienta zamówienia przyjmuje się moment spełnienia wszystkich następujących warunków:
- Dla zamówień ze sposobem płatności „za pobraniem”: złożenie zamówienia za pośrednictwem Sklepu rozumiane, jako wybór produktów i potwierdzenie wyboru za pośrednictwem mechanizmów informatycznych Sklepu.
- Dla pozostałych zamówień:
- Złożenie zamówienia za pośrednictwem Sklepu rozumiane, jako wybór produktów i potwierdzenie wyboru za pośrednictwem mechanizmów informatycznych Sklepu
- Opłacenie zamówienia, przez które rozumie się zaksięgowanie środków na rachunku bankowym Prowadzącego Sklep lub otrzymanie przez Prowadzącego Sklep potwierdzenia o pozytywnym zakończeniu transakcji w przypadku elektronicznych systemów transakcyjnych, obejmujących całą kwotę wynikającą z ceny sprzedaży i kosztów dostawy.
- Umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez Prowadzącego Sklep dostępności zamówionego produktu, które odbywa się poprzez przesłanie informacji o przyjęciu zamówienia.
- Niekompletne Zamówienie, które nie zostało opłacone zgodnie z definicją wskazaną w ust. 7 zostaje anulowane po upływie 7 dni od dnia następnego po dniu złożenia niekompletnego zamówienia.
- W przypadku braku odbioru zamówienia realizowanego w sposób określony ust. 7 Prowadzący Sklep traktuje to zdarzenie jako odstąpienie od umowy. Prowadzący Sklep zastrzega sobie w takiej sytuacji prawo do odmowy realizacji kolejnych zamówień dla Klienta.
- Prowadzący Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w całości lub w części w przypadku jeśli zamówiony produkt jest niedostępny. Prowadzący Sklep zobowiązuje się poinformować o zaistniałej sytuacji Klienta.
- Zamówienie zostanie wysłane przez Prowadzącego Sklep na adres wskazany przez Klienta podczas zamawiania produktu w Sklepie w ciągu 3 dni od wypełnienia warunków określonych w ust. 7, chyba że w opisie produktu zaznaczono inny termin.
- Wysokość kosztu dostawy wskazana jest w Sklepie podczas zatwierdzania dokonanego wyboru produktów.
- Dostawa zamówienia realizowana jest przez firmę kurierską wybraną podczas realizacji zamówienia.
- Prowadzący Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub uniemożliwienie realizacji zamówienia z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności opóźnienia w realizacji operacji bankowych bądź wadliwego sposobu świadczenia usług przez dostawcę zamówienia.
- Prowadzący Sklep dokłada starań, aby zdjęcia produktów znajdujących się w Sklepie przedstawiały rzeczywisty wygląd produktu. Prowadzący Sklep zastrzega, że nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za różnice pomiędzy faktycznym wyglądem produktu, a jego zdjęciem, w szczególności wynikających z ustawień monitora lub wyświetlacza, którego używa Klient.
§3
PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ DANYCH ZBIERANYCH AUTOMATYCZNIE
- Dane osobowe Klienta podawane podczas procesu zamawiania produktów w Sklepie są przetwarzane przez Prowadzącego Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień. Klient, składając zamówienie, wyraża jednocześnie zgodę na przekazanie niezbędnych danych osobowych
- podmiotom odpowiadającym za dostarczenie zamówienia oraz podmiotom obsługującym Prowadzącego Sklep. Dane te są przekazywane wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych.
- Administratorem danych osobowych jest Prowadzący Sklep.
- Klientowi przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
- Prowadzący Sklep pobiera i wykorzystuje następujące informacje na temat Klienta:
- Adres IP,
- Dane osobowe, o których mowa w ust. 1 i ust. 2
- Prowadzący Sklep nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z podania błędnych danych. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnego adresu dostawy.
- Prowadzący Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, jeśli Klient podał błędne, niepełne lub nieprawdziwe daneKlient korzystając ze Sklepu zgadza się na zbieranie i udostępnianie statystyk swojej obecności i aktywności w Sklepie. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności klientów. W celach statystycznych oraz w celu podwyższania jakości obsługi świadczonej przez Sklep.
- Prowadzący Sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na komputerze Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu.
- Prowadzący Sklep informuje jednak, że nieakceptowanie plików cookies może uniemożliwić prawidłowe funkcjonowanie Sklepu. Szczegółowe zasady dotyczące plików cookies określa Polityka prywatności, dostępna w Sklepie.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- Przelew lub płatność kartą za pośrednictem Przelewy24.pl. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Przelew bankowy bezpośrednio na konto sklepu. Numer rachunku bankowego Coffee Trade Jacek Barbara, Ul. Jastrzębia 6, 59-300 Lubin nr: 24 1870 1045 2083 1027 4308 0001.
- Płatność przy odbiorze towaru dla przesyłek za pobraniem.
§4
ZWROTY
- Klientowi, który jest Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od wydania zamówienia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Prawo do odstąpienia, o którym mowa w ust. 1 przysługuje wyłącznie w odniesieniu do produktów zakupionych w Sklepie. Dowodem zakupu produktów jest paragon lub faktura VAT.
- Za wszelkie uszkodzenia zakupionych produktów lub ich opakowań odpowiada Klient.
- Klient powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia odstąpienia, zwrócić zakupione produkty w stanie niezmienionym. Zwrot produktów odbywa się na koszt Prowadzącego Sklep.
- Klient w momencie zwrotu, zobowiązany jest do zwrotu wszystkich produktów gratisowych lub zakupionych w preferencyjnej cenie, których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanych produktów.
- Zwracane produkty należy dostarczyć na adres Biuro Obsługi.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W przypadku przyjęcia zwrotu Prowadzący Sklep dokona zwrotu opłaty za zamówienie:
- w przypadku płatności przelewem na numer rachunku bankowego, z którego Klient dokonał płatności,
- w przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych systemów transakcyjnych tym samym kanałem płatności,
- w przypadku płatności gotówką na numer rachunku bankowego wskazany przez Klienta.
- Prowadzący Sklep może wstrzymać się ze zwrotem opłaty za zamówienie do chwili otrzymania z powrotem wszystkich produktów zakupionych w Sklepie lub dostarczenia przez Klienta dowodu ich odesłania.
§5
REKLAMACJE
- Zawartość przesyłki powinna być sprawdzona przez Klienta w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę, w szczególności Klient ma obowiązek sprawdzenia produktu pod kątem jego zgodności z zamówieniem, kompletności oraz braku uszkodzeń.
- W przypadku stwierdzenia w momencie odebrania zamówienia uszkodzenia produktów należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony produkt odesłać do Prowadzącego Sklep za pośrednictwem kuriera albo odmówić przyjęcia przesyłki widocznie uszkodzonej.
- Klient ma prawo reklamować zakupiony produkt w przypadku stwierdzenia wad fizycznych produktu oraz niezgodności otrzymanego produktu ze złożonym zamówieniem.
- Podstawę do przyjęcia reklamacji stanowi dostarczenie na adres Biuro Obsługi dowodu zakupu produktów, którym jest paragon lub faktura VAT, wypełnionego formularza reklamacji, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu oraz wadliwego produktu.
- Podstawy reklamacji nie może stanowić:
- skutek podania błędnych danych przez Klienta
- skutek nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz oprogramowania używanych podczas składania zamówienia przez Klienta
- uszkodzenie produktu wynikające z jego nieprawidłowego użytkowania.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 (słownie: czternaście) dni od daty dostarczenia do Prowadzącego Sklep reklamowanego produktu.
- W przypadku uznania reklamacji uszkodzony lub niepełnowartościowy produkt zostanie w pierwszej kolejności wymieniony na produkt pełnowartościowy. W przypadku, kiedy okaże się to niemożliwe Prowadzący Sklep zwróci uiszczoną kwotę za reklamowany produkt lub zaproponuje Klientowi inny, dostępny w Sklepie produkt o identycznej lub wyższej cenie.
- Do zwrotu uiszczonej kwoty, o której mowa w ust. 7 stosuje się wprost postanowienia §4 ust. 8.
- Koszty przesyłki związane z wysyłką uznanej przez Prowadzącego Sklep reklamacji zamówionych produktów pokrywa Prowadzący Sklep.
§6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieregulowanych niniejsza umową znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Prowadzący Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Prowadzącego Sklep po poinformowaniu Klientów w Sklepie oraz zarejestrowanych Klientów drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta.